スポンサーサイト


しりめつれつ

ギターとベースのかけひきがカコイイやつです


Hiding from sadness and that's all about
Nothing could stop me besides going back
Singing is nothing but pain after all
that's true (someone's listening)

ここの間のぎたーとべーすが(*´Д`)

If I was alone there's no need to be afraid to be
Being isolated by someone who dosen't even care






↓シリメツレツ歌詞





This intension I can find inside (someone's listening)
But I found an answer without a reason beneath in me

Rhythm of this wood is singing closer than today
I look for something for you to tell

All this tension I desire to come (someone's whispering)
I found a reason that has no a-------answer

Hiding from sadness and that's all about
Nothing could stop me besides going back
Singing is nothing but pain after all
that's true (someone's listening)

If I was alone there's no need to be afraid to be
Being isolated by someone who dosen't even care

And I was the one wondering what if end will never to come to our lives
I guess no one'll love each other cuz there nothing to be afraid
ボクラニトワハナイダカラ キョウヲオモエルノ

※What is hiding in my mind is
what I'm fighting with and it's all contagious
what I'm dying to get is hiding in one's silent but it's all contagious※

I'm here and you are there and nothing closer can be so real
(THAT'S THE SADDNEST WORD I EVEN HEARD)
So people tries to be more near and again and
again there's another tear
(I CAN'T HOLD IT MORE)

But everything that happens has begining and the ending
and that's what it Leeds us people to bed not even one said its end
ハジマリノナイ ソレコソガトワダト イウノ?

(※くり返し)





続きは和訳
僕が内側に見つけたのはこの強さ
(誰かが聞いているの)
でも僕は理由もなく

僕の中の悪いところに答えを見つけたよ

この森のリズムは今日より親しく歌ってる
僕は君に伝えるために何かを探すよ

僕が達して欲しいのはこの緊張全て
(誰かが囁いているの)
僕は答えのない理由を見つけたよ

僕はほとんど悲しみを包み隠してるの
僕が戻ってくること以外は
何一つ僕を止めることはできないかもしれない
結局 歌うことは苦痛に過ぎないんだ
それが真実なんだよ
(誰かが聞いているの)

もし僕が独りぼっちだったとしたら
好きになることさえしない誰かから
孤立することを恐れる必要は全くないだろうね

そして僕は、
終わりは決して僕らの人生に来ないのかなぁって
不思議に思っている唯一の人間であっただろうね
恐れることは何もないから
誰もお互いを愛さないだろうと僕は思うの
ボクラニトワハナイダカラ キョウヲオモエルノ


僕の心の中に隠れてるものは
僕が戦っているもので
それは全てが伝染するんだよ
僕がそれを得て死につつあることは
沈黙の中に隠れてる
でもそれは全て伝染するんだよ

僕はここにいて

君はそこにいて
より親密になることは全く現実ではありえないの
(それは僕が今まで聞いた中で最も悲しい言葉だ)
だから人びとは何度も何度もより近づこうとする
そして別の涙があるの
(僕はこれ以上抱えられない)

でも起こること全てに始まりと終わりがあって
その終わりさえなくそれは僕ら人々を寝かせるものなんだよ
ハジマリノナイ ソレコソガトワダト イウノ??

※繰り返し

コメント

非公開コメント

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです
